Translate

torstai 11. heinäkuuta 2013

Hyvinhän se meni

Nyt se kaikkia kiinnostanu syy blogini hiljaiseloon: hain opiskelemaan. Ja kuinkas ollakaan viikko sitten tipahti postiluukkuun kirje, jossa minut toivotettiin tervetulleeksi opiskelemaan oikeustiedettä Lapin yliopistoon. (JIHUUUUU!!!) Pari pulloa kuohuviiniä kului juhlimiseen viikonlopun aikana. Se oli kaiken kaikkiaan mahtava viikonloppu, jonka sain viettää erinomaisessa seurassa.

Olin ja olen edelleen ihan suunnattoman iloinen, sillä tätä minä olen tavoitellut jo useamman kerran. Alkuhuuman laannuttua tuli kuitenkin auttamatta suru puseroon, kun tajusin, että joudun muuttamaan pois Seinäjoelta ja pois niiden ihmisten luota, joiden kanssa olen tottunut viettämään aikaa. Naapureita ja maanantai kaffeja tulee kyllä Rovaniemellä ikävä vielä monta kertaa. En tiedä, onko se edes mahdollista, mutta minulle tulee koti-ikävä naapureiden kotiin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti