Translate

torstai 28. kesäkuuta 2012

UIT - Ilon palasia!

Äiti oli luonani Seinäjoella kyläilemässä Nice run tapahtuman vuoksi, joten päätimme ottaa vierailusta kaiken irti ja suuntasimme seuraavana päivänä Alahärmään Powerparkkiin, missä esiintyi Uusi Iloinen Teatteri näytöksellään Ilon palasia! En ole aiemmin nähnyt revy teatteria livenä ja täytyy myöntää, että paljosta olen jäänyt paitsi! Näytös oli kekseliäs, yllättävä, viihdyttävä ja ennen kaikkea hauska! UIT otti kantaa muun muassa Ruotsin kungingasperheeseen ja Suomen jääkiekon MM voittoon. Lisäksi näytöksessä huomioitiin se, että ollaan Etelä-Pohjanmaalla, linkittämällä tapahtumia paikallisiin paikkoihin ja taisipa Duutsoneiden "Jukkakin" vilahtaa omassa sketsissään.

Henkilökohtainen suosikkini tuli ensimmäisellä puoliajalla. Olin pudota penkiltä, kun Jean S alkoi soittaa Chisun "miehistä viis" kappaletta ja kolme mahtavaa mies solistia aloittivat revy esityksensä "naisia pliis".

"Mulla on jalka ja toinenkin. On myös kolmas, mutten kerro siitä sen tarkemmin--"
"--mulla on auto, ja se toimii. Ja alkava kalju, mutta kalju kuitenkin--"
"--mullon nää kaikki, siis naisia pliis"!

Mahtava miten innovatiivista sanoittamista!

En tiennyt, että Jonna Geagea on pieniinpäin, mutta selvä vauvamasu sieltä kostyymien alta pullotti!

Näytöstä ei saanut kuvata, joten minulla ei ole tähän päivitykseen tarjota kuin mielikuvia (ja UIT:n nettisivuilta kopioimani kuva)! Mutta jos tulee tilaisuus mennä katsomaan UIT:a livenä niin suosittelen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti