Translate

maanantai 10. syyskuuta 2012

Timing is everything...





Minun pikku kodissani ei tähän asti ole ollut kelloa. Toki siihenkin tottuu, että kellonaika täytyy aina tarkistaa tietokoneelta tai puhelimesta. Lopulta päädyin kuitenkin tekemään itse itselleni kellon, jollaisen olen aiemmin nähnyt kuvassa. Simppeli ja toimii. Osuva myös siksi, että olen ehkä joskus ollut jostain myöhässä.



TRANSLATION

My home sweet home hasn't had a clock in it - until now. I was fine without a clock but to be honest it is quite awkward to check the time from my phone all the time so I made my own clock. The clock is simple and it works. And it kinda has some truth in it since I have been late maybe once  or twice...

4 kommenttia:

  1. Se on kyllä tosi hieno, mulla ois visio siihen omaan... teekkö mulle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kokeilla, jos sun visio välittyy mulle ja vaan osaan. Pitää vaikka soitella siitä sun visiosta. ;)

      Poista
  2. haluaisitko visioida mullekki? t.nurmoooon serkku ü

    VastaaPoista
  3. haha.. ihana ku luotatte mun taitoihin. ;) Pitääpäs visioida.. voitas pitää suunnittelupalaveri viikonloppuna. ^^

    VastaaPoista