Translate

keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Customer service

Kuukauden asiakaspalvelija: Instrumentarium - Look & Life!

Silmälasini olivat huollossa vuorokauden. Olin varautunut viikkoon, joten oli positiivinen yllätys, kun sain kesken työpäivän vastaajaan viestin, jossa kerrottiin lasieni olevan valmiit noudettavaksi. Pantterikuvioiset sangat eivät ehkä ole ominta minua, mutta lasit toimivat taas, mikä helpottaa elämääni huomattavasti! Ei nimittäin ole helppoa tulla toimeen pelkillä piilolinsseillä, kun on yhtä sokea kuin minä.

Liikkeessä jouduin odottelemaan aikani myyjän vapautumista, mutta odotus palkittiin mahtavalla palvelulla. Hatunnosto asiakaspalvelijalle hienosti hoidetusta tilanteesta, kun joku tätyli yritti törkeästi kiilata eteeni jonossa. Eipäs onnistunut. hähähäh...

Vaikka en kiljahtanut riemusta nähdessäni uusien sankojeni kuosin, olin silti valmis pulittamaan pitkänkin pennin siitä hyvästä, että minun ei tarvitse ostaa uusia silmälaseja. Ette voi kuvitella sitä mykkää hämmästystä, kun myyjä ilmoitti laseja minulle ojentaessa, että "tämä ei sitten kustanna mitään". En meinannut uskoa myyjää ja taisin pariin kertaan varmistaakin, että oikeestikko ennen kuin otin lasit vastaan, kiitin ja poistuin jonoa tukkimasta. Yritin vielä ennen poistumista kysyä, miksi sangat eivät maksaneet mitään, mutta en saanut mitään konkreettista vastausta. En vieläkään tiedä, miksi sankojen vaihto ei maksanut minulle mitään,vaikka hinta-arvio oli noin viisikymmentä euroa.

Joka tapauksessa suosittelen Seinäjoen Instrumentariumia lämpimästi kaikille lasisilmäpalveluita tarvitseville! Siinä missä Silmäasemalla tehtiin ristinmerkkiä minun silmälaseilleni Instrumentariumilla ei pelkästään saanut hyvää palvelua vaan palvelu oli vielä ilmaista!

sankojeni uusi kuosi

samaanhintaan sain vielä silmälasikotelonkin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti