Translate

torstai 26. heinäkuuta 2012

Good, Bad and the HUGE difference!

Kirjoitin vastikään päivityksessä  "And if you didn't like it, please do not give feedback"  Seinäjokisesta Athens Palace ravintolassa, jossa kävin huonolla menestyksellä asiakkaana. Annoin ravintoalle palautetta sen verkkosivujen kautta. Asiakaspalvelualalla työskentelevä ystäväni kehotti minua vaatimaan vastauksen palautteeseeni. Koska ravintola ei vastannut viestiini, laitoin verkkosivujen kautta uudelleen palautetta, jossa kerroin antaneeni palautetta ja pyysin vastausta tähän palautteeseen.  Yrityksen verkkosivuillakin sanotaan, että otamme pian yhteyttä palautteesi johdosta ja vetosin viestissäni tähän. En voinut olla nauramatta, kun sain pian tämän viestin lähettämisen jälkeen sähköpostiini vastauksen Athens Palacelta. He olivat selvästi syventyneet palautteeseeni sillä vastaus oli: "Kiitos viestistänne". Pyysin vastauksen ja sain sen. Tämä asia lienee loppuun käsitelty minun osaltani.
 
Jos satuinkin saamaan huonoa palvelua kerran, täytyy myöntää, että verkkokauppa.com:ssa asiakaspalvelu osataan. Laitoin koneeni viime viikolla huoltoon ja sain toissapäivänä sekä tekstiviestin että sähköpostiviestin, jossa koneen kerrottiin olevan matkalla. Sähköpostiviestissä oli myös vikaseloste, joten tiesin koneeni olevan kunnossa kunhan se pääsee kotiin. Näin vaivatonta asiakaspalvelun tulisikin olla. (btw ylikuumenemisen syy oli tuulettimen ja jäähdytyssiilin tukkeutuminen pölyn takia.)

Menin aamulla flunssaa uhaten töihin ja sain juuri töihin päästyäni puhelun itellamieheltä, joka seisoskeli oveni takana tietokone kainalossa (Tämä ei ole ihan sanatarkka dialogi, sillä tietenkään itellamies ei tiennyt paketin sisältävän tietokonetta.. tai ainakaan en usko että tiesi). Kerroin itellamiehelle, milloin olisin kotona, ja hän lupasi tulla silloin uudelleen. Ehdin juuri tulla töistä kotiin ja laittaa kahvin tippumaan, kun hyväntuulinen itella mies soitti jo ovikelloa.
Kiitos veljelle tietokoneen lainasta, mutta omaa konetta ei voita mikään! ^^



Translation

In a post  "And if you didn't like it, please do not give feedback" I  wrote about getting really bad food and even worse service in one restaurant last weekend. I wasn't able to give feedback in the restaurant so I gave my feedback via email next day.  Friend of mine is working in customer service and she told me that I should demand to get an answer to my email. Since I got no answer I send them another email today asking for respond to my feedback. I couldn't help laughing when I got an email from them right away saying "thanks for your message". I asked to get response and that's what I got.

Anyway, If they in that restaurant do not have a clue about customer service at least Verkkokauppa.com has. I got my computer back! Verkkokauppa.com send me an email with the faults I had in my dear laptop and 2 days later I got a call from mail man asking am I home. Sadly I wasn't but the mail man promised to deliver my package when I got home. He was at my door 5 minutes after I got home. That's what I call good customer service!

2 kommenttia:

  1. Voi hyvänen aika, mitä asiakaspalvelua siltä ravintolalta! No, yrittänyttä ei laiteta vai miten se meni..

    Tellu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatti yrittää! Mutta ei sota yhtä miestä kaipaa, eikä ravintola asiakasta.. ;D

      Poista